vrijdag 22 juli 2016

Eventjes rustig aan

Misschien vind je het wat stil op mijn blog. Dat klopt. Ik heb niet zoveel geschreven de laatste tijd. Dat wil echter niet zeggen dat ik stil zit.Op dit moment ben ik bezig met een nieuwe creatief projectje en ik ben ook regelmatig "de hort op". Het is tenslotte zomer(vakantie).

Mijn belevenissen en tips en trucs voor een simpel dagje uit voor niet teveel vind je op Mam is de hort opDaar kun je lezen over:

*De leukste blote voetenpaden op een rijtje
Blote voeten paden worden steeds populairder. En er komen er steeds meer. Want het is natuurlijk hartstikke leuk om op je blote voeten door de natuur te lopen en vaak liggen deze paden in de mooiste natuurgebieden. 

*Sneek = meer dan het Snekermeer
Ik ben gestart met mijn bezoekjes aan de Friese elf steden.  Ik begin in Sneek, niet de eerste plaats van de officiële route, want dat is natuurlijk Leeuwarden. Maar het kwam nu eenmaal beter uit om in Sneek te beginnen. En ik zou de gebaande paden verlaten, dus dan mag je wel een beetje van de route afwijken.



*Wat je van ver haalt is beter, lekkerder en goedkoper
De schoolvakanties zijn nu overal begonnen.  Zelf ga ik deze (school)vakantie maar een paar dagen weg, maar ik kan me nog goed herinneren dat toen we als gezin gingen kamperen het altijd een hoop gedoe was zo'n vakantie voorbereiden. Want wat namen we een hoop spullen mee. En na afloop van de vakantie namen we ook weer het een en ander mee naar huis. Want in je vakantieland zijn er altijd dingen die ze hier niet hebben of daar net iets lekkerder, beter of goedkoper zijn. Maar wat zoal?



Op dit moment loopt er een leuke actie bij AH waarmee je zegels kunt sparen voor een gratis 2e driegangenmenu in wel 1000 restaurants. Geselecteerd door Iens. Daar wil ik meer over weten 
en jij misschien ook. Lees dus even verder want ik heb voor je uitgezocht hoe het werkt.













Kortom genoeg leesvoer voor de komende tijd. 
Wil je meer tips voor simpel weg voor niet teveel volg Mam is de hort op dan op Facebook dan hoef je niets te missen.

Fijne vakantie. Ga jij nog de hort op?

2 opmerkingen:

  1. Erg leuke tips voor de zomervakantie. En jawel, wat je van ver haalt is altijd beter & lekkerder! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd leuk om iets van je vakantie mee te nemen.

      Verwijderen