woensdag 1 juni 2016

Marion Maakt is online

Ik zal er niet teveel woorden aanbesteden, maar vanaf vandaag is Marion Maakt online. 
Via MARION MAAKT kom je gelijk op mijn website terecht of tik http://marionstam.wix.com/marionmaakt in in je browser dan kom je er ook. 


Kijk gerust eens rond en laat je inspireren. En mocht er iets bij zijn waarvan je denkt: dat wil ik hebben? Stuur dan even een mailtje via het contactformulier.
Heb je nog tips of trucs om mijn website nog leuker te maken. Laat het me gerust weten.

Ook ben ik natuurlijk enorm benieuwd wat je van mijn website vindt!

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet de webshop er leuk en kleurrijk uit. Ik weet waar ik voortaan moet gaan zoeken voor een origineel cadeau of iets nieuws voor mijn interieur. Marion veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie website! En prachtige creaties in de webshop. Heb je die allemaal met de hand gemaakt? Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen