zondag 22 mei 2016

Waarom een webshopje

Ken je dat? Je ziet iets waarvan je denkt: dat kan ik ook. Dat je gelijk aan de slag wilt, maar eigenlijk geen tijd of zin hebt om het zelf te maken. Dat is de reden waarom ik begin 2015 Lots ideas of Marion ben gestart. Mijn hoofd zit namelijk vol ideeën die ik graag wil omzetten in creatieve projecten.


Dekenpoefjes
Zoals de leuke poefjes dat ik zag in een woonwinkel in Zwolle, maar ook op het internet voorbij zag komen. De hoes gemaakt van echte wollen dekens, is afgewerkt met een contrasterende festonsteek en als finishing touch een lederen riempje.

Voddenpoefjes
Of dit stevige poefje geïnspireerd op zogenaamde “voddenkleden” uit de jaren 80 gemaakt van gerecyclede t-shirts waarvan ik zpaghetti garen heb gemaakt. Om daarmee te haken was wel een beetje wennen maar het resultaat ziet er goed uit. Daarnaast past het helemaal in mijn straatje: werken met materiaal dat hergebruikt kan worden.

Nu als Marion Maakt in de Webshop
Omdat ik de laatste tijd heel wat poefjes heb gemaakt en ook heb verkocht lijkt het me leuk om een kleine webshop te starten. Onder de naam Marion Maakt zijn mijn creaties vanaf 1 juni daar te koop. Tegen kostprijs met een kleine vergoeding voor “de moeite”.

Opening webshop 
Woensdag 1 juni om 9.00 uur opent mijn webshopje haar virtuele deuren. Wil je erbij zijn, wat kan vanuit je luie stoel overal in het land, meld je dan even aan op opening Marion Maakt.
Ben je op dát moment druk met wat anders? Geen probleem op de FB-pagina van Lots ideas of Marion vind je vanaf 1 juni de link naar Marion Maakt en kun je de officiële opening terugkijken.

Marion

4 opmerkingen:

  1. Marion ik word met de dag nieuwsgieriger naar je webshop. Ik zorg dat ik op 1 juni achter mijn computer zit. Succes met de laatste voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen