woensdag 18 mei 2016

Mijn creaties binnenkort in de webshop

Naast Marktplaats zijn er nog een aantal verkoopkanalen zijn waar je als hobbyist of creatieveling je spullen kunt verkopen. In Verkoopkanalen voor hobbyisten deel ik mijn favoriete verkoopsites.
Maar binnenkort komt er eentje bij. Op 1 juni open ik namelijk mijn eigen webshop(je): Marion Maakt waarin ik mijn eigen creaties verkoop.






Ik ben dus op dit moment meer bezig met mijn creatieve uitspattingen dan met blogjes schrijven. Vandaar dat je misschien wat minder te lezen hebt.
Maar ben je benieuwd naar de voorbereidingen van mijn webshop en wil je ook bij de opening zijn volg mij dan op Facebook.

Misschien zie ik je dan daar.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een webshop begint! Veel succes gewenst!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het logo voor je webshop vind ik nu al stoer en vrolijk te gelijk. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen