maandag 30 mei 2016

Gratis gefikst met Wix

De website Marion Maakt is (bijna) klaar en de webshop begint zich aardig te vullen. En al zeg ik het zelf: Het ziet er heel professioneel uit. En dat allemaal dankzij de website Wix waarmee je gratis een prachtige website kunt maken: ja echt helemaal voor niks.



En zeker als je net als ik met je webshopje begint, of het eigenlijk ziet als een grapje, dan is dát mooi meegenomen. En daarnaast ziet het er gelikt uit.
Zoveel functies op het gebied van lay-out, tekst, foto's en deelknoppen naar Facebook, Twitter en Pinterest en zo gemakkelijk te installeren. 
Een aanrader dus.

A.s woensdag om 9.00 uur gaat Marion Maakt de lucht in. 
Eerst via een gratis internetadres met http ervoor. Maar als de shop een beetje gaat lopen dan zet ik de website over op mijn eigen domein Marion Maakt, dat ik net heb geregistreerd.

Nieuwsgierig naar hoe mij site eruit gaat zien. Maandag 1 juni a.s. gaat Marion Maakt online. Volg je Lots ideas of Marion op Facebook dan hoef je geen enkele update te missen en kun je gelijk doorlinken naar Marion Maakt. Volg je mij nog niet? Doe dat dan nu.

Zie ik je woensdag?




2 opmerkingen:

  1. Ik zal op maandag 1 juni eens komen kijken. ;-)
    Benieuwd naar je nieuwe website en veel succes gewenst met de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen