vrijdag 8 april 2016

Mam is de hort op

Mam is de hort op is de titel van mijn nieuwe blog met daarin tips om alles uit een stedentrip of een weekendje weg te halen. 
In de loop der jaren heb ik een schat aan ideeën verzameld op het gebied van voordelig reizen, bijzondere overnachtingen, hoe je niet te duur kunt eten en drinken en wat er nog meer te beleven valt voor niet te veel geld. 

Natuurlijk deelde ik deze tips ook op dit blog, maar ik heb besloten om hier alleen nog over mijn creaties, inspiratie, tips en DIY-ideeën te schrijven.
Dus al mijn schrijfsels over parkeren in de stad, wanneer er weer voordelige treinkaartjes zijn en hoe je voordelig een hotel kunt vinden, die verhuizen naar "Mam is de hort op". 


Waar komt de hort op gaan vandaan?
Waarschijnlijk ken je het spreekwoord "aan de boemel gaan". Wat betekent  eropuit zijn, feesten, en daarbij meestal veel drinken. 
Een vergelijkbare uitdrukking is "de hort op gaan", wat eropuit gaan betekent; uitgaan om iets leuks te gaan doen. Dat is nou precies waar ik over ga schrijven in Mam is de hort op. Over reizen, slapen, eten & en drinken en nog meer.
Kortom simpel weg voor niet teveel. Zodat je er weer helemaal tegenaan kunt.

Ga je me volgen?
Spreekt dit je aan en wil je ook eens ‘de hort op” voor niet teveel geld. Abonneer je dan op dit blog zodat je niets hoeft te missen of volg Mam is de hort op social media. Natuurlijk is er een Facebookpagina en ook op Twitter kun je me volgen.

Ga jij weleens de hort op?





1 opmerking:

  1. Ik ga elke ochtend de hort op om te hardlopen. En elke donderdagochtend fiets ik naar de stad.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen