dinsdag 12 april 2016

Hoe aantrekkelijk is de hotelovernachting van het Kruidvat

Hotelovernachting voor 11,99 las ik in de advertentie van het het Kruidvat die ik gisteren in mijn mailbox vond. Nu weet ik dat het Kruidvat wel vaker kassakrakers aanbiedt, zoals bijvoorbeeld de voordelige treinkaartjes. Maar dan weet je ook gelijk wat je krijgt voor het bedrag wat je ervoor betaalt: namelijk een dagticket die je van A naar B brengt en weer terug.
Maar wat krijg je voor een overnachting waarvoor je slechts 11,99 per persoon betaalt? Ik heb het voor je uitgezocht. Mijn bevindingen vind je op mijn nieuwe blog Mam is de hort op.

Ga jij een activatiecode kopen?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb je review gelezen en het klinkt uiteindelijk helemaal niet zo voordelig. Bedankt voor het uitzoeken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met je eens Nicole. Ik zou daarom niet zo snel een actiecode kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij langer na niet zo voordelig als het lijkt inderdaad. Persoonlijk zou ik er niet zo snel voor gaan, terwijl een mooie hotel overnachting toch wel erg leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen