maandag 4 april 2016

Bordjes aan de muur

In veel woonprogramma's zie je ze tegenwoordig: bordjes aan de muur
Ik vind dát zo leuk dat ik maar eens ben gaan kijken hoe je borden kan bevestigen zonder de muur te beschadigen.

Op de website van bord op hangen (spreekt voor zich, toch?) vond ik een handleiding waarmee je goed uit de voeten kunt. Althans dat denk ik. 
Zij verkopen daar namelijk bordenspanners is allerlei maten die een paar euro per stuk kosten en waarmee je op eenvoudige wijze je borden aan de muur kunt hangen.

Nu nog wat mooie bij elkaar passende borden zien te vinden. Dus op richting Kringloop of een duik in de servieskast van oma. Wellicht vind je daar nog iets wat je kunt gebruiken. 
Is er wat van je gading bij maak dan een mooie compositie. Varieer in groottes, kleuren en patronen en maak zo je eigen creatie.

Inspiratie nodig? Op de websites van Mart Kleppe en Interiorjunkie zag ik volop ideeën hoe je een verzameling borden op een creatieve manier aan de muur kunt hangen.
Ben je klaar. Deel dan het resultaat op mijn Facebookpagina. Vind ik hartstikke leuk.

Wat vind jij van borden aan de wand?




3 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi! Mijn oma had het vroeger ook altijd. En met die tip van de bordenspanners ben ik erg blij. Ik heb namelijk nog wel wat borden die ik graag zou ophangen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ha - zo hangen ze dus die dingen op!

    Het heeft wel iets vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen