woensdag 23 maart 2016

Lots ideas of Marion in één oogopslag

Laatst las ik op Blogtrommel over een landingspagina. Dit is een pagina waarmee je nieuwe bezoekers laat kennismaken met je blog. Zodat zij in één oogopslag kunnen zien waarover je blog gaat.Omdat de laatste tijd het aantal bezoekers van mijn blog is gegroeid, zullen er ongetwijfeld lezers zijn die (nog) niet weten wat zij hier kunnen verwachten. Daarom volgt hier een korte introductie.

Mijn hoofd vol ideeën 
‘Lots ideas of Marion’ is een digitaal magazine over zaken die het leven een beetje leuker kunnen maken zonder dat het veel hoeft te kosten. 
Waar je de laatste nieuwtjes leest, je leuke creaties vindt, waar je inspiratie en tips krijgt en hulp bij DIY-projecten. Kortom "mijn hoofd vol ideeën" die ik met je wil delen.

Creaties
Mijn hand made creaties variëren van poefjes van vintage wollen dekens en de zogenaamde voddenpoefjes. Alles gemaakt van gerecycled materiaal.
In mijn fotoalbum op Facebook onder #MarionMaakt kun je mijn creaties bekijken, maar je kunt ze ook bij mij bestellen.

Inspriratie
Inspiratie haal ik overal vandaan: Van internet, uit tijdschriften, maar Welke en Pinterest zijn zeker inspiratiebronnen. Wat zich weer vertaalt in lekkere recepten, interieur- en styling ideeën en nog veel meer.

Tips
Mijn tips hoe je op eenvoudige wijze voordeel kunt behalen worden het meest gelezen en variëren van budget parkeren in de hoofdstadmaar ik geef je ook tips om de kosten van een stedentrip in de hand te houden


DIY-projecten
Wat dacht je van een lamp van lege flessen of een etagère van eierdopjes of servies van de kringloop. Met een handige werkbeschrijving maak je zoiets gemakkelijk zelf.

Over mij
Wil je meer over mij weten? in 10 vragen aan Marion Stam krijg je een aardig beeld van hoe Lots ideas of Marion is ontstaan. Maar ook in de Kort maar krachtig Tag laat ik wat meer van mijzelf zien.

Sociale Media
Wil je Lots ideas of Marion volgen? Doe dit dan via de volgende kanalen. 
Op Twitter vind je mij op @LotsIdeas en op Facebook op Lots ideas of Marion.
Door mijn Facebook pagina te liken en te delen zorg je ervoor dat misschien nog meer mensen enthousiast worden.

6 opmerkingen:

  1. Handig zo'n introductie en overzicht!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook een heel handige tip van #Blogtrommel

      Verwijderen
  2. Ik heb die tip ook gelezen op Blogtrommel, maar ik begrijp daar niet zo veel van... Mensen die bijvoorbeeld via Google op mijn blog terechtkomen, komen meestal via een afzonderlijk blogbericht binnen. Wat is het nut dan van zo'n 'landingspagina' als je bloglezers er niet op 'landen'?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is het doel dat je naast de "over mij" pagina ook iets meer schrijft over wat mensen op jouw blog kunnen verwachten. Dat is de zgn landingspagina. Die zet je "vast" op je blog bijvoorbeeld bij jou onder het label "meer".
      Zelf merk ik dat ik vaak al die technische dingen lastig vind. Ik zou heel graag labels aan mijn blog toevoegen (de rubricering bovenin) maar ik vind het zoveel gedoe. Ik schrijf liever een leuk stukje of maak iets. Fijne dag vandaag Sunny.

      Verwijderen
  3. Ik heb al wel gelezen dat je 'about me' pagina héél belangrijk is!

    Misschien dat ik dit ook maar eens moet bekijken! Leuke afbeelding van je hoofd vol ideetjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor het compliment Ilse en succes met jouw landingspagina.

    BeantwoordenVerwijderen