dinsdag 29 maart 2016

Hou jij ook zo van lijstjes?

Mensen houden van lijstjes, las ik een poosje terug op Blogtrommel. We houden van korte vaak makkelijk verteerbare berichten, de zogenaamde “lijstjes-artikelen.” 
Ik hou ook van lijstjes maar dan aan de muur zoals hieronder in onze eigen wall of fame waar ik een verzameling familieportretten heb opgehangen.
Maar sommige lijstjes zijn zo mooi dat er eigenlijk niets in hoeft en zijn met een likje verf om te toveren tot een waar stilleven. Zoals deze lijstjes die ik vond op Pinterest, allemaal verschillend en in de kleur van de muur geschilderd.
Of gebruik je kapstok eens voor een verzameling lijstjes. Ook leuk


Maar je kunt meer met lijstjes. Een van de bekendere is waarschijnlijke deze. Vaak gebruikt om op een creatieve manier foto's te maken van een bruidspaar, zoals hier. Maar ook leuk om te gebruiken bij het fotograferen van groepjes bruiloftsgasten en andere feestgangers.
En deze mooie verweerde lijst tegen een oude muur heeft eigenlijk helemaal geen toelichting nodig.
Wil je meer voorbeelden hoe je lijstjes op een creatieve manier kunt toepassen neem dan even een kijkje op de website van Eenig wonen. Dan zie je dat je met een beetje creativiteit hele originele wanddecoraties kunt maken.
Hou jij ook zo van lijstjes?

1 opmerking:

  1. Ik houd wel van lijstjes op blogs. Om schilderijen heb ik er niet zo heel veel mee.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen