donderdag 31 maart 2016

City cheques. Wat kun je ermee?

Een van de wat grotere plaatsen bij mij in de buurt is Drachten. Een doorsnee provinciestad met ruim 55.000 inwoners. Maar daarmee is alles wel gezegd vind ik. Want bijzonder is Drachten niet. En hoewel het qua grootte een stad is, behoort die niet tot de Friese elf steden.
Het is een plaats voorzien van alle gemakken, maar dan heb je ook alles gehad, want voor een authentiek centrum met bijzondere winkeltjes ga je niet naar Drachten. Althans ik niet.

Waarschijnlijk hebben de winkeliers van Drachten dit ook in de gaten. Want toen ik laatst bij de brillenwinkel was zag ik dit boekje met city cheques op de toonbank liggen. En omdat ik moest wachten op het bijstellen van mijn bril had ik ook nog even gelegenheid om erin te bladeren. 
Ik was zo blij verrast met wat erin stond dat ik het boekje heb meegenomen om me er thuis eens in te verdiepen.


Pak uw voordeel

Onder de naam "city cheques Drachten" ontvang je namelijk bij een aantal Drachtster winkeliers veel voordeel of kun je voordelig kennismaken met hun producten, vaak zelfs zonder een minimum aankoopbedrag. En de cheques zijn geldig tot eind 2016. Je kunt ze op veel plaatsen besteden, ook bij grotere ketens zoals HEMA, waar je 15% korting krijgt op bijna de hele aankoop.



Of gewoon bij Albert Heijn waar je bij een besteding van 25,00 aan boodschappen een gratis product krijgt ter waarde van 2,50 en bij 50,00 boodschappen een product van 5,00 gratis mag meenemen.
Maar ook bij de plaatselijke middenstand kun je een aanzienlijke korting meepikken. En daar hou ik wel van. 
Niet dat ik nu hals over kop vaart zet naar Drachten, maar als ik er toch ben dan is het wel handig om mijn boekje met kortingscheques bij mij te hebben.


Niet alleen in Drachten

Dus woon je in de buurt van Drachten en wil je weten welke korting je kunt bemachtigen? Kijk dan snel hier. Maar ook in andere plaatsen in het land doen ze hieraan mee. Kijk dus op de website van city cheques of je in jouw woonplaats ook voordeel kunt pakken.

Heb jij weleens city cheques verzilverd?





2 opmerkingen:

  1. Nee, kende het fenomeen niet eens. Maar ik vind het wel een leuk initiatief!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook temeer omdat er winkels meedoen waar je ook weleens komt.

      Verwijderen