vrijdag 19 februari 2016

3 manieren om verzendkosten te omzeilen

Online kopen is populair. Je kunt op het moment dat het jou het beste uitkomt je bestelling doen en voor je het weet heb je je spullen in huis. Dat is handig. Je hoeft er de deur niet voor uit en de online shop is vaak heel overzichtelijk. Maar voor deze service betaal je wel: namelijk verzendkosten.Toch kun je het betalen van verzendkosten in veel gevallen omzeilen. Hoe je dat doet, dat lees je hier.



Laat je bestelling afleveren in de winkel
Bij verschillende winkels zoals HEMA en Bruna kun je online winkelen en je bestelling gratis laten bezorgen in de winkel van jouw keuze. Je betaalt dan geen verzendkosten.
Is er een van deze winkels bij jou in de buurt? Haal je bestelling tijdens het winkelen dan gewoon even op.

Gebruik kortingscodes
Als vaste klant van online winkels ontvang je vaak kortingcodes waarmee je geen verzendkosten hoeft te betalen. Ben je geen vaste klant? Op Actiepagina zie je in een oogopslag in welke periode en welke winkel zo'n actie heeft.

Spaar je bestellingen op
Vaak zijn bestellingen boven een bepaald bedrag verzendkosten-vrij. Heb je dus meerdere bestellingen bij dezelfde winkel, doe deze dan tegelijk. 
Het scheelt verzendkosten.

Heb jij nog meer tips om op verzendkosten te besparen? Laat gerust een reactie achter.

1 opmerking:

  1. Ik bestel dan soms ook maar wat meer omdat ik toch al verzendkosten moet betalen. Of ik vraag bijvoorbeeld mijn dochters even om te kijken of zijn nog wat nodig hebben.

    De beste tip vind ik zelf ophalen in de winkel.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen