donderdag 10 december 2015

Mijn eerste Facebook verjaardag

Vandaag is het precies één jaar geleden dat de Facebookpagina lots ideas of Marion het levenslicht zag: dat "Mijn hoofd vol ideeën" op één pagina bijeen werd gebracht.
Er is iets te vieren
Inmiddels zijn er 95 mensen die mijn Facebook pagina op de voet volgen. Maar zou het niet leuk zijn als dit 100 of wel 115 volgers worden?
Wil je niets missen? Ga dan naar de Facebook pagina van Lots ideas of Marion en like deze pagina. Dan heb je naast mijn blogs ook als eerste de updates te pakken.


Volg jij lots ideas of Marion al op Facebook?

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je FB-pagina! ;-)
    Als ik zelf FB had, dan zou ik je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd want dat is toch wel een hoogtepunt.

    BeantwoordenVerwijderen