zaterdag 19 december 2015

Damasten servetten van de Action. Is het wat?

Ik wil al heel lang damasten servetten. Ik vind namelijk een oude houten tafel zonder opsmuk, maar met mooie linnen of damasten servetten erg mooi.
Vandaar dat damasten servetten al een tijdje op mijn wensenlijstje staan.
Vorige week zag ik ze opeens in de aanbieding bij Action. Voor 1,95 had je er 4. Vier voor nog geen 2 euro? Dát kan nooit iets zijn. Toch heb ik heb 3 pakjes in mijn mandje gegooid, uitgepakt, gestreken en zie hier wat ik er van vind.

Mijn eerste indruk
Op het eerste gezicht zien ze er goed uit: keurig per 4 verpakt, met een afmeting van 40 bij 40 cm en van 100% katoen zodat je ze op 60 graden kunt wassen. En de vouwbeschrijving krijg je er gratis bij.
Eenmaal uit de verpakking zie ik dat ze goed afgewerkt zijn maar dat ze hier en daar wel een draadje zijn vergeten. Daarnaast zijn niet alle servetten even groot en zijn sommigen ook wat scheef genaaid.
Maar dat mag de pret niet drukken. Er valt namelijk best wat moois te vouwen met servetten van de Action zoals je hier kunt zien.
Wil je ook je kersttafel mooi opdekken bekijk dan even deze video waar 5 manieren om verschillende servetten te vouwen worden uitgelegd.

Hoe ziet jouw kersttafel eruit?

4 opmerkingen:

  1. 4 damasten servetten voor nog geen 2 euro is inderdaad geen geld. (We zullen er maar even niet over nadenken hoe het mogelijk is...)
    Zelf houd ik ook zo van damasten servetten; véél gezelliger, aangenamer, sfeervoller en stijlvoller dan papieren wegwerp servetten, vind ik.
    Leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Sunny, soms moet je niet te lang over iets nadenken. Ik wens je fijne kerstdagen, met of zonder damasten servetten (van de Action :) ).

      Verwijderen
  2. Het staat mooi zeg! En voor die prijs is het ze vergeven dat ze een beetje scheef zijn hier en daar.

    Bij ons ziet de kersttafel er wit uit met een wit zeil van de Action en kaarsjes er op.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen