woensdag 30 december 2015

10 vragen aan: Marion Stam van Lots ideas of Marion

Voor de rubriek ’10 vragen aan’ vraagt Johanna Krommenie van Friesland.blog
iedere week iemand het hemd van het lijf over wat hij/zij met Friesland of een Fries onderwerp heeft. 
In de ’10 vragen aan’ van deze week werpt Johanna het licht op mijn creatieve projecten, maar ook op hoe ik als Hollandse terechtkwam in de Surhuizumermieden.



Ben je benieuwd hoe ik in Fryslân terecht ben gekomen lees dan hier het hele artikel.

1 opmerking:

  1. Goede vragen van Johanna, leuk om zo weer wat meer over jou aan de weet te komen, o.a. over hoe je met je blog begonnen bent.
    Mij lijkt het ook heel leuk om op het platteland te wonen, maar ik denk niet dat ik het ooit zal doen omwille van jouw antwoord op de laatste vraag.

    Mijn beste wensen voor 2016 Marion! xxx

    BeantwoordenVerwijderen