maandag 23 november 2015

Maak cadeaus gewoon zelf

Wie twee rechterhanden heeft zou deze kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld het zelf maken van een sinterklaascadeau. Of als attentie, als je bent uitgenodigd voor een kerstdiner of opeens naar een verjaardag moet. Dan is het altijd handig als je iets in huis hebt wat je aan de jarige of de gastvrouw kunt geven.

Zoals je misschien weet ben ik een grote fan van Welke. Deze leuke dierenpotten vond ik op deze site. Thuis hebben we ze in alle kleuren en maten en gebruiken we ze voor de paperclips, de suikerklontjes en het kleingeld voor de collecte. Maar natuurlijk zijn deze dierenpotten ook leuk om alle strijkkralen bij elkaar te houden. Een perfect sinterklaascadeautje dus.
Maar je kunt er natuurlijk ook een klein cadeautje in doen, bijvoorbeeld babysokjes als je op kraamvisite gaat.

Maar ook deze  etagère gevonden op Pinterest waarover ik eens schreef in leuk DIY idee met een verzameling kun je gemakkelijk zelf maken en is erg leuk om cadeau te geven. 
Met wat lekkere bonbons erbij heb je een top cadeau als je wordt uitgenodigd voor een kerstdiner.



Kortom, met een beetje handigheid en wat oude spulletjes (want wie heeft er nou niet nog wat lege potten en wat afgedankt servies in een kast staan) kun je leuke cadeautjes maken die net even anders zijn?

Geef jij wel eens een zelfgemaakt cadeau?


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook heel leuk om cadeautjes zelf te maken. Die etagère is wel héél leuk!
    (Ik ben dol op Delfts blauw.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En heel eenvoudig te maken. Je moet alleen wel goede lijm gebruiken en hem voorzichtig afwassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk niet zo vaak. Ik ben niet zo handig. Wel geef ik zelfgemaakte surprises!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Zodoende kwam ik even bij je kijken.
    Ik maak niet vaak zelf cadeaus, maar wel steeds vaker. Voornamelijk om financiele redenen, maar ook om een persoonlijker cadeau te kunnen geven.

    BeantwoordenVerwijderen