dinsdag 10 november 2015

De meest gelezen blogs van lots ideas of Marion

Sinds ik geen betaalde baan meer heb en ik in plaats van een vol hoofd een hoofd vol ideeën kreeg, heb ik meer tijd voor creatieve projecten en ben ik ook gaan bloggen. 
Gewoon omdat ik het leuk vind om te schrijven en om mijn projectjes te promoten. 
Maar tegenwoordig blog ik ook over wat mij opvalt op internet, in tijdschriften en op TV en waar ik wel een DIY-projectje in zie of een leuke tip of truc.  
Inmiddels zijn er 49 blogs verschenen vanuit de invalshoek: creaties, inspiratie, (budget) tips en DIY-projectjes.
quote van Human-durf te denken
Omdat ik een beetje heb bij gehouden welke blogs het meest gelezen zijn volgt hier een lijstje van de 5 populairste blogs van lots ideas of Marion. 
Als je op de titel klikt dan kun je ze gelijk lezen.

De top 5
  1. Welke is elke dag een ontdekking
  2. Cashen met oude kleding
  3. Polaroid style prints
  4. Groningen is prima bereikbaar maar dan ..,,
  5. Lamp van lege flessen
Populaire berichten en bloggers die ik volg
Wil je andere berichten nog een keer lezen? In het rijtje hiernaast vind je de meest gelezen stukjes van de afgelopen tijd. Ook kun je natuurlijk al mijn schrijfsels terugvinden in het blogarchief.
Maar er zijn meer blogs die leuk zijn om te lezen. Nieuwsgierig? Kijk dan even bij de bloggers die ik momenteel volg. 

Wat vind jij het leukste blog van Lots ideas of Marion? En waarom? 

10 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de vermelding van mijn blog in het rijtje hiernaast. Dat stel ik zeer op prijs!

    Ik vond de blog post over Groningen wel leuk om persoonlijke redenen: ik kom te weinig op het idee om eens een uitstapje te maken naar Groningen terwijl die stad het bezoeken waard is. Ik vind dat er bijvoorbeeld in het Groninger Museum vaak interessante tentoonstellingen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je reageert Sunny. Jouw blog is zeker het vermelden waard want ik lees deze met veel plezier.
    Daarnaast ben jij ook een trouwe bezoeker van mijn blogs. Groningen heeft zeker veel te bieden en is dan ook mijn favoriete stad in het noorden van het land.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marion, wat leuk dat je mijn blog in het rijtje hebt gezet, dat had ik niet verwacht, bedankt. Bovendien vind ik je blogs er leuk om te lezen. Dus een eer om mijn blog in dit rijtje te zien staan.

    Eigenlijk kom ik nooit in de noordelijke steden van het land. Beetje jammer, dat moet ik in 2016 toch eens gaan veranderen. Nederland heeft zoveel mooie authentieke dorpjes en steden. Laat ik dan maar eens gaan beginnen met Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Chris. Ook jouw blogs zijn het vermelden waard.

      Verwijderen
  4. Ik vind cashen met oude kleding erg leuk klinken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het klinkt niet alleen leuk Nicole, het is altijd leuk om iets voor je oude kleding te krijgen en te weten dat er iets nuttigs mee gedaan wordt. Daarnaast hou ik ook van korting, dus dan is een en een twee.

      Verwijderen
  5. Ik wil heel graag nog een keer naar Groningen, dus die blogpost gaat in m'n bladwijzers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Groningen is zo tof! Ik woon er ook! Of nouja, vlakbij dan haha. Leuk om jouw blog te ontdekken. Ik ga even verder lezen.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mijn blog hebt ontdekt Kim. Veel lees plezier. Als je ze allemaal gaat lezen dan ben je wel een tijdje zoet.

      Verwijderen