dinsdag 6 oktober 2015

Toen ik wilde bestellen was het uitverkocht

Ken je dat. Heb je op de website van het Kruidvat gezien dat ze nog zo'n aantrekkelijk geprijsde HP deskjet 2549 all-in-one printer op voorraad hebben. Maar zijn ze net uitverkocht als je deze wilt bestellen voor je dochter die op kamers woont en er ook één nodig heeft.
Balen. Want wat nu.
Je wilt natuurlijk wel dezelfde printer voor dezelfde prijs en het liefst binnen een paar dagen in huis. Hoe pak je dat aan.


Gewoon zo.
Je gaat naar de website van het Kruidvat waar je de printer hebt gezien.
Je kopieert de naam en het type nummer, in dit geval is dat de HP deskjet 2549 en plakt dit in het zoekvak van je computer.
Nadat je op zoeken hebt gedrukt verschijnt er een breed scala aan vergelijkingssites die de door jou gezochte printer of een vergelijkbaar product aanbieden. 
Klik op Vergelijk.nl de HP-printers aan. En er volgt vervolgens een overzicht aan HP-printers in alle soorten, maten én prijsklassen. En waar je de printer het goedkoopst kan kopen.
Zo ook de printer die ik wilde kopen die vond ik voor dezelfde aantrekkelijke prijs van 39,99 maar in een andere kleur bij Coolblue.
Dus mocht je ergens een scherpe aanbieding zien en deze is opeens uitverkocht. Wanhoop niet maar kijk even verder dan je neusje lang is.
Want in veel gevallen kun je ergens anders voor dezelfde prijs hetzelfde kopen.

8 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op dit soort praktische tips. Zelf kom je vaak niet op het idee, juist omdat ze zo logisch zijn en voor de hand liggen. Ik vrees dat wij mensjes toch echt gewoontediertjes zijn die inderdaad... vaak niet verder kijken dan ons neusje lang is.
    Dankjewel voor deze tip en veel plezier met de nieuwe printer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sunny, de nieuwe printer verwacht ik ieder moment maar gaat daarna regelrecht door naar Zwolle, die we daar dan moeten installeren. Die van ons (de zwarte) doet het naar alle tevredenheid. Een heel handig ding en dat voor nog geen 40 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een handige tip zeg! Die ga ik zeker onthouden en gebruiken. Want het is echt jammer als je te laat bent voor een aanbieding. Ik heb dat helaas regelmatig : (

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of het voor iedere aanbieding geldt, NIcole (ik grijp er ook nog regelmatig naast hoor) maar het is altijd het proberen waard.

      Verwijderen
  4. Fijn dat je elders er toch nog 1 voor dezelfde prijs gevonden hebt Marion.
    Zo doe ik dat ook als iets uitverkocht is en ik wil het graag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat je het altijd kunt proberen, want nee heb je en ja kun je krijgen. Dus ik ga er dan graag even voor zitten.

      Verwijderen
  5. Misschien nog een leuke tip. Op Klezzer kun je over het product een review schrijven en je verdient er ook nog eens geld mee ook. Niet eenmalig maar voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen