woensdag 5 augustus 2015

Winnen met je waardering

Ik ben nog maar net thuis van ons bezoek aan Utrecht waar wij heerlijk hebben overnacht in ons secret hotel, dat Park Plaza Utrecht bleek te zijn of er zit een mail in de inbox, met het verzoek ons verblijf te beoordelen.
Daar doe ik graag aan mee. Om andere mensen te helpen door mijn ervaringen te delen, maar natuurlijk ook omdat je door het geven van een review meedingt naar een HotelCadeau t.w.v. € 80,-En wie wil dat nou niet.
Stadswerven in Utrecht
Het enige wat je moet doen is een aantal vragen beantwoorden over het hotel waarin je hebt overnacht en de service op een paar punten te beoordelen.
Aan het invullen van de vragenlijst ben je maar een paar minuten kwijt en als je aan het eind van de beoordeling nog een paar foto's uploadt dan maak je kans op die HotelCadeau te besteden op Hotelspecials

Helaas heb ik tijdens het beoordelen van mijn verblijf die vraag over het uploaden van foto's over het hoofd gezien. Dat is jammer want ik had nog wel speciaal een paar foto's voor dit doel gemaakt.
Gelukkig kon ik onderstaande foto en mijn reactie op hun Facebookpagina plaatsen en dat werd nog gewaardeerd ook.
Reactie Team HotelSpecials op mijn post op Facebook
Maar ook dit kiekje van een fles wijn en water, die je niet gelijk moet ontkurken, voordat je eerst even naar de prijs hebt gekeken, had ik graag willen plaatsen.
Eerst even naar de prijs kijken voordat je de fles ontkurkt.
Vergeet dus niet van je verblijf wat foto's te schieten, maar vergeet ze niet te uploaden tijdens je beoordeling!
De prijswinnaar voor deelname aan de beoordeling én de fotowedstrijd wordt maandelijks bekendgemaakt op het blog van Hotelspecials en ontvangt ook  zelf bericht. 

Word ik de gelukkige winnaar van de Hotelcadeaubon? Ik hoop het want ik wil best nog een keer terug naar een  leuke stad zoals Utrecht. En mocht ik niet gewonnen hebben dan is dat ook niet erg. Ik had in ieder geval een leuk verblijf voor een scherpe prijs. 

Heb jij weleens een prijs gewonnen met het schrijven van een beoordeling?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen