maandag 31 augustus 2015

Help een ladder in mijn k...............

Met een ladder in je kous ben je natuurlijk allesbehalve blij. Maar een ladder in je kamer maakt velen gelukkig. Waarom? Een ladder in je interieur is  super hip en biedt leuke creatieve mogelijkheden!
Ik heb een aantal inspirerende ideeën voor je gepikt van Pinterest.

Kledingladder
Wat dacht je van een ladder om je kleding voor de volgende dag alvast klaar te hangen. Of die nieuwe aanwinst die je net hebt gekocht tentoon te stellen.
Tijdschriftenladder
De omslag van woonbladen is vaak een eye catcher die best gezien mag worden. Show ze op een ladder.
Sfeerverlichtingladder
Of met sfeerverlichting, voor de donkere dagen rond Kerstmis.
Schoenenladder
Schoenenfreaks opgelet. Gebruik de ladder om je mooiste hakken te presenteren

Keukenspullenladder
In de lucht ermee. Haken eraan. De ladder biedt volop ruimte voor allerlei (keuken) spullen die in het zicht mogen hangen.
Kortom. Volop mogelijkheden biedt een ladder.
Wil je gelijk aan de slag maar heb je geen ladder? Bij Xenos koop je een decoratieve Indonesische Teak houten ladder voor nog geen 30 Euro.
Maar je kunt er natuurlijk ook een zelf maken. Op Landelijk wonen vond ik budget DIY-beschrijving.

En heb je nou echt een ladder in je kous. Wanhoop niet. Ik heb ook een trucje gevonden om ladders in je kousen tegen te gaan.

Heb jij een ladder in je interieur? Laat het me gerust zien. Deel je tip of je foto op Facebook of laat hieronder een opmerking achter. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen