dinsdag 25 augustus 2015

Geef je hark een tweede leven

Sommige dingen hebben niet het eeuwige leven. Op een bepaald moment is op. Einde oefening.
Zo ook met mijn tuinhark, die jaren heeft gedaan wat hij moest doen: het vergaren van blad en andere rommeltjes in mijn tuin. Maar daaraan is nu een einde gekomen.

Dus tijd voor een tweede leven. De reïncarnatie van de hark. Klinkt duur: maar als ik zo eens rondkijk naar wat je allemaal met een afgedankte hark kunt doen dan word ik vrolijk. Want eigenlijk is het tweede leven van een hark veel en veel beter. Zie hier wat ik heb gevonden.

Tuinhark inspiratie-rekje
Decoreer je oude hark met wat leuke spulletjes en takjes. Ook met kerstversiering wordt het vast heel leuk, maar daar heb ik nog geen voorbeeld van.
tuinhark inspiratie-rekje
Wijnglazenhark
Of verplaats je hark naar de (buiten)keuken en hang je wijnglazen aan je hark. Je bent in ieder geval verzekerd van een stofvrij glas.
wijnglazenhark
Sieradenhark
Heb je veel kettingen? En wil je ze uit de knoop houden en niet uit, maar juist in het zicht hangen? Transformeer je oude tuinhark dan tot een originele sieradenhark.
Sieradenhark
Opberg-hark
En wil je weer een beetje in de buurt komen van zijn oude functie maak dan je van een hark een opberg-rekje voor tuinspullen. Spuit hem wit voor een nieuwe look.

opberghark voor tuinspullen
Lepel-hark
Het laatste idee wat ik heb gevonden voor het tweede leven van je hark is een heus lepelrek. Met 12 tanden heb je ruimte genoeg voor de meest belangrijke keukenattributen.
Lepelhark
Wil je gelijk aan de slag met deze ideeën, maar je hebt geen hark. Ik heb er nog eentje liggen die ik voor een klein prijsje wegdoe. Belangstelling? Stuur dan een berichtje via Facebook Lots ideas of Marion of laat hieronder een berichtje achter.
Wat zou jij maken van een oude hark?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen