maandag 20 juli 2015

Marktplaats is óf hebbus óf dikke pech.


Een tijdje terug las ik op Hare Maristeit een artikel van Olga Zijlstra van Team Confetti over Marktplaats en dan over de haat/liefde verhouding met deze koop- en verkoopsite.
hilarisch artikel over haar grootste Marktplaats ergernissen
Gelukkig heb ik zelf andere en zeker positievere ervaringen met Marktplaats.
Want neem nou Dé Chesterfield bank die wij binnenkort naar Zwolle gaan verhuizen, die kwam bij hele vriendelijke mensen vandaan.
Ik hoefde maar 2 euro boven het laatste bod te bieden en de bank was van mij.
En toen we uiteindelijk het gevaarte in Almere gingen ophalen en contant het afgesproken bedrag wilden overhandigen, wilde de verkoopster die extra euro's nog aan mij teruggeven, terwijl DIE 2 juist het verschil maakten tussen hebbus en dikke pech.
deze vintage wollen poefjes heb ik via Marktplaats verkocht
Want van die hebbus-momenten moet je het toch hebben op Marktplaats. 
Of het nou om kopen of verkopen gaat; het is altijd leuk als je een klant blij kan maken met de verkoop van een poefje of als je zelf na een lange zoektocht iets scoort voor een leuke prijs, zoals die Chesterfield bank.
Ik blijf dus fan van Marktplaats en jij? Wat (ver)koop jij zoal op Marktplaats?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen