woensdag 10 juni 2015

Een nieuwe naam


Waarom een nieuwe naam?
De laatste tijd werd me steeds duidelijker dat mijn blognaam LOTS of IDEAS-interieur de lading niet dekt. Eigenlijk is "de lading" veel meer dan het dek.
Want was ik in het begin van plan om alleen over mijn poefjes te bloggen, al schrijvende kwam ik er achter dat mijn inspiratie veel verder reikt dan alleen mijn eigen maaksels.
Maar de naam LOTS of IDEAS was niet meer beschikbaar, vandaar dat ik LOTS of IDEAS-interieur heb gekozen.
LOTS of IDEAS is ook meer dan alleen handmate creaties. LOTS of IDEAS is een hoofd vol ideeën. Ideeën die ik wil delen, waarmee ik wil inspireren. 
En dat hoofd vol ideeën is mijn hoofd: het hoofd van Marion. En ik vind het ook leuk om dát te laten zien. Daarom gaat de naam van mijn blog veranderen.


LOTS of IDEAS is meer dan handmate creaties
LOTS of IDEAS-interieur wordt dus Lots ideas of Marion. Mijn digitale magazine waarin ik stukjes schrijf over mijn creaties en wat mij inspireert. Maar ook over wat mij opvalt op internet, in tijdschriften en op TV en waar ik wel een DIY-projectje in zie of een leuke tip of truc. 

Kortom mijn ideeën die ik met je wil delen via mijn blog, maar ook via Facebook (heet nu ook Lots ideas of Marion), Twitter @lotsideas en Pinterest. 
Lots ideas of Marion is vanaf nu in de lucht. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen