dinsdag 10 februari 2015

Lezen en voordelig treinen in maart


Ze zijn er weer die voordelige dag treinkaarten, waarmee je een hele dag onbeperkt door Nederland kan reizen. Nog deze week voor € 13,99 te koop op Kruidvat en in de winkels van Kruidvat.
Ik heb er altijd wel één of meerdere of voorraad, omdat ik in de periode dat ze geldig zijn (7 februari t/m 24 mei 2015) altijd een weekendje weg ga met mijn vriendin.
En dan is het zeker lonend, zeker als je zoals ik in het Noorden van het land woont en graag naar Maastricht, Den Haag of naar een andere leuke stad wil.

Daarnaast houden we beiden ook van lezen dus als je zo’n weekend weg slim wilt aanpakken, dan boek je je uitstapje in het weekend dat je met het boekenweekgeschenk gratis mag treinen met de NS. Dit jaar is dat op zondag 15 maart a.s.

Dus als slim bent dan koop je deze week nog een voordelige treindagkaart bij het Kruidvat en oriënteer je je nu alvast op een boek dat je graag wilt lezen.
Op de sites van HotelspecialsHotels.nl of Hotelaanbiedingen
heb je zo een voordelige overnachting met ontbijt geboekt.
Met name de zogenaamde “secret” hotels zijn bij mij favoriet omdat je dan pas 48 uur voordat je vertrekt hoort naar welk hotel je gaat. En vaak krijg je ook een luxere kamer, voor hetzelfde voordelige tarief.

Dit jaar laat ik trouwens zelf deze leuke aanbiedingen aan mijn neus voorbij gaan omdat wij een voordelig weekendje “Wadden” hebben geboekt.

Maar volgend jaar als we deze traditie voortzetten dan zal ik zeker eerst even kijken op welke zondag je met het boekenweekgeschenk gratis mag treinen en die treindagkaart voor de zaterdag, die is er zeker dan ook wel weer.



Ik wens je veel trein en leesplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen